برگزاري ديدار خيرخواهانه تيم هاي استقلال و هنرمندان خبر(همه چیز از همه جا)
.:: Your Adversing Here ::.
? ?

برگزاري ديدار خيرخواهانه تيم هاي استقلال و هنرمندان

بازي خيرخواهانه تيم‌هاي فوتبال استقلال و هنرمندان با همکاري باشگاه آرارات و به نفع بيماران آلزايمر و هموفيلي روز جمعه 14 مهرماه سال 1391هفته جاري برگزار مي‌شود

بر پايه اين گزارش، نشست خبري اين بازي امروز با حضور مجيد صالح مربي استقلال، حسين ياريار مدير تيم هنرمندان، خوانساري از انجمن آلزايمر، قويدل از کانون هموفيلي و خالويان رئيس هيات مديره باشگاه آرارات برگزار شد.

در ابتداي اين نشست حسين ياريار در خصوص اين بازي گفت: خوشحاليم باشگاه استقلال به اين اقدام خيرخواهانه پاسخ مثبت داد و از مسئولان باشگاه آرارت که هميشه به دنبال کارهاي انسان دوستانه هستند، تشکر مي‌کنم. اميدوارم علاقمندان به فوتبال و امور خير جمعه در ورزشگاه آرارات حضور پيدا کنند تا با کمک‌هاي خود در اين حرکت انساني و ديني نقش داشته باشند.

مجيد صالح هم در مورد اين بازي گفت: قبل از هر چيز بايد بگويم از خبرنگاران هم تشکر کنم که در کارهاي انسان دوستانه مشارکت مي‌کنند. همچنين از اينکه در اين کار خيرخواهانه حضور پيدا مي‌کنم بسيار خوشحالم و اميدوارم اين روند ادامه داشته باشد و تمامي اهالي ورزش و هنرمندان هميشه در اين کارهاي خير پيشقدم باشند.

وي افزود: آقاي قلعه‌نويي امروز بايد يک عمل جراحي انجام مي‌داد، به همين دليل از همه دوستان عذرخواهي کرد و به جاي وي دراين نشست حضور پيدا کردم.

مربي استقلال خاطرنشان کرد: در زمانيکه تمرينات تمام تيم‌ها به دليل بازي تيم ملي تعطيل است، تنها به بازيکنان خود دو روز استراحت داديم و از آنها خواستيم پنجشنبه يک تمرين سبک را برگزار کنند تا بتوانيم روز جمعه بازي خوب را انجام دهيم. مطمئن باشيد براي برد به ميدان رفته و تلاش مي‌کنيم بازي زيبايي را از خود ارائه دهيم.

در ادامه اين نشست خوانساري قائم مقام مدير عامل سازمان آلزايمر ايران ضمن تشکر از باشگاه آرارات و تيم‌هاي استقلال و هنرمندان به خاطر برگزاري اين بازي، تاکيد کرد: اميدوارم مردم در اين کار خيرخواهانه شريک شوند. همچنين از قهرمانان هم مي‌خواهم در اين مسابقه شرکت کنند زيرا قهرماني‌ها فراموش مي‌شود اما پهلواني هرگز از خاطرها بيرون نخواهد رفت.

در ادامه اين نشست قويدل عضو کانون هموفيلي با تشکر از خبرنگاران گفت: اميدوارم تمامي تيم‌هاي بزرگ چه در رده فوتبال و چه تيم‌هاي ديگر به دنبال اين کارهاي خيرخواهانه باشند و تلاش کنند با اين حرکت‌هاي مثبت گامي بزرگ در جهت کمک به نيازمندان بردارند. از مطبوعات و جرايد هم مي‌خواهم ستوني را به کارهاي خيرخواهانه اختصاص دهند تا مردم هميشه حضورشان را در کارهاي خيرخواهانه پررنگ کنند.

در پايان خالويان، عضو هيات مديره باشگاه آرارات نيز از دو تيم تشکر کرد و افزود: باشگاه آرارات با 67 سال قدمت هميشه به دنبال انجام کارهاي خير خواهانه است و اميدوار هستيم ارامنه نيز هميشه در اين امر مشارکت داشته باشند.

قرار است روز جمعه حميد سوريان، محسن بنگر، محمد نوازي و چند بازيکن پيشين آرارات در تيم هنرمندان حضور يابند. همچنين حسن شکوهي يکي از هنرپيشه‌هاي کشورمان نيز در اين نشست حضور داشت و ابراز اميدواري کرد بتواند با بازي در اين تيم، سهم کوچکي در اين کار خيرخواهانه داشته باشد.

حسين ياريار اين مسابقه را 458 بازي خيريه تيم هنرمندان در11 سال گذشته دانست و اعلام کرد اين پنجمين مصاف تيم هنرمندان و استقلال است.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





  • نويسندگان : امیرحسین زینلی
  • تاريخ: سه شنبه 11 مهر 1391برچسب:,

  • khabarfarsi

    امیرحسین زینلی

    khabarfarsi

    http://khabarfarsi.loxblog.com

    خبر(همه چیز از همه جا)

    برگزاري ديدار خيرخواهانه تيم هاي استقلال و هنرمندان

    خبر(همه چیز از همه جا)

    ایمیل:amir_rko1995@ymail.com خــــــــبـــــــــر(هـــــمــــــه چــــیـــــز از هــــمـــــه جــــــا)

    خبر(همه چیز از همه جا)